Menu

Առաջին շրջանի հաշվետվություն

December 12, 2022 - Բնագիտության հաշվետվություն 4

Մասնակիցներ` 4֊5֊րդ դասարանցիներ

Ժամանակահատվածը` դեկտեմբերի 12֊20

Նպատակը` առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ընթացքը`


1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

Բնագիտություն 4 – Արթուր Մկրտչյան (edublogs.org)

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Իմ բույսը, իմ կենդանին

Արևորդի բնապահպանական միջազգային փառատոն

Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Մեզ սնող հողը

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Լրացնել բաց թողնված բառերը՝

ԵՎՐԱՍԻԱ

Մայրցամաքներ, աշխարհամասեր

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ

Մենք էլ ենք բնության մի մասնիկը

Մեզ սնող հողը

Ավստրալիայի հայտնագործումը

Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Մեզ սնող հողը

Ճամփորդություն դեպի բուսաբանական այգի

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Ես տանը ունեմ բույսեր և խնամում եմ դրանք։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar